Alexander Wang

Black and Baby Pink

setembro 20, 2016

Untitled #9































Port.: Pessoalmente, nunca fui grande fã de cor de rosa. Sempre fui daquelas raparigas que preferiam roupa de tons mais escuros (preto, vermelho vinho, entre outros). Mas, quando se fala de cor de rosa bebé a história já é outra.
Dei por mim a fazer vários looks na Polyvore onde ia buscar sempre este tom mais clarinho que, no meu ver, fica super bem com preto.
Já desde o ano passado que ando à procura de um colete de cabedal preto mas ainda não encontrei um que achasse que o preço fosse adequado para a qualidade que tem. Acho sempre muito caros para o material que o colete contém.
Os botins são outro "must have" deste Outono/Inverno. Quero uns do género da imagem, que não tenham o salto demasiado alto.

Eng.: Personally, I was never crazy about pink. I was always that kind of girl that prefers darker clothes (black, dark red...). But, when it comes to baby pink it changes everything.
I found myself making on polyvore looks with this lighter tone which, in my opinion, looks so good with black.
Since last year that I'm looking for this kind of black leather vest but I didn't found one that matches with the price yet. Because I always think that it is too expensive for the quality of the vest.
The heeled ankle boots is another "must have" in this Autumn/Winter. I want ones like this because the high heel is not that high. 

You Might Also Like

0 comentários