Bye bye, Summer

setembro 17, 2016


Shirt: Bershka | Shorts: Pull&Bear 
Port: Dentro de 5 dias começa o Outono e eu honestamente não sei como me sinto quanto a isso porque é como dizer "adeus" ao verão e "olá" à faculdade. Acho que ainda não estou nesse estado mental..
Foi um verão tão bom com tantas viagens por Portugal só para encontrar praias novas para fugir um bocadinho à paisagem que costumo ver diariamente.

O verão para mim é aquela altura do ano que se usa roupa mais clara e colorida devido ao tempo e ao estado mental das pessoas. Mas, acho que posso dizer que gosto mais das roupas de Inverno do que as de verão.
Aqui fica um dos looks que usei no verão:

Eng.: In 5 days it's Autumn and I honestly don't know how I feel about it because saying "goodbye" to summer it's like saying "hi" to college. I guess I'm not in that state of mind yet..
It was such a good Summer with so many trips around my country (Portugal) to find nice beaches just to get away from the view I usually see.

Summer is that time of the year that you use more bright and colorful clothes because the weather and the state of mind is obviously different from Winter. But, I guess I can say that Winter clothes, for me, are prettier than Summer clothes.
So one of my looks was this one:



You Might Also Like

0 comentários